Помилка P0033

Помилка P0033 – Байпас – клапан турбонагнітачів Невипр. компонента/перевищ. часу

OBD-II код несправності. Технічний опис

Ланцюг управління перепускним клапаном турбонагнітачів.

Що це означає?

Цей діагностичний код несправності (DTC) є загальним кодом OBD-II трансмісії. Він вважається загальним, оскільки він застосовується до всіх марок та моделей транспортних засобів (починаючи з 1996 року), хоча конкретні етапи ремонту можуть відрізнятися залежно від марки та моделі.

Власники цих брендів можуть включати, але не обмежуються ними, VW, Dodge, Saab, Pontiac, Ford, GM тощо.

Якщо цей код був збережений, це означає, що модуль управління трансмісією (PCM) отримав вхідний сигнал від ланцюга управління перепускним клапаном турбокомпресора, який не відповідає запрограмованим характеристикам.

Обхідний клапан турбокомпресора зазвичай управляється PCM чи контролером наддуву. Буст-контролер іноді є автономним контролером, але найчастіше це інтегрована частина PCM. PCM розраховує вхідні дані від різних датчиків турбокомпресора та керування двигуном, щоб визначити необхідне положення перепускного клапана турбокомпресора. Перепускний клапан турбонагнітача використовується для (електронного) регулювання тиску наддуву перед його надходженням у колектор двигуна.

Обхідний регулюючий клапан приводиться в дію за допомогою невеликого електронного двигуна (або регулюючого вакуумного клапана). Двигун отримує вихідні сигнали напруги/заземлення від контролера або PCM, що підвищує. Сигнальний провід ланцюга керування турбонаддувом дозволяє РСМ контролювати напругу системи. Якщо напруга не знаходиться в заданому діапазоні, PCM виявляє її і цей код зберігається. Також може загорятися лампа технічного обслуговування/перевірки двигуна.

Оскільки умови для збереження цього коду можуть призвести до надмірного тиску наддуву турбокомпресора, його слід вирішувати певним ступенем терміновості.

КатегоріяСимптоми коду двигуна P0033Потенційні причини встановлення коду P0033
Продуктивність / ШумиЗниження продуктивності двигунаНесправність приводу перепускного клапана турбокомпресора
Шумні або брязкітливі шуми від турбокомпресораНесправний перепускний клапан турбокомпресора
Ненормальні шиплячі шуми від заслінки турбокомпресора та/або шлангівВід’єднана, тріснула або зруйнована вакуумна лінія (перепускний клапан з вакуумним приводом)
Вихлоп / СвічкиНадлишковий дим із вихлопних газівНесправний датчик тиску наддуву
Забруднені свічки запалюванняЗамкнена або розімкнена проводка в ланцюгу датчика наддуву
Сипучі, корозія або відключені електричні роз’єми в ланцюгу опорного сигналу датчика наддуву
Температура / ДетонаціяПідвищена температура двигуна та/або трансмісіїНесправний PCM або буст-контролер
Можлива детонація циліндрів через підвищену температуру двигуна
Інше / Супутні кодиАномальні рівні тиску наддуву (якщо є манометр)
Можуть бути збережені додаткові коди (форсування турбокомпресора, пропуску запалювання, датчики детонації)

Діагностичні та ремонтні процедури

Хорошою відправною точкою завжди є перевірка бюлетенів технічного обслуговування (TSB) для конкретного автомобіля. Ваша проблема може бути відомою проблемою з відомим виправленням, випущеним виробником і може заощадити час і гроші під час діагностики.

Заводський тиск наддуву турбонагнітачів зазвичай коливається між дев’ятьма і чотирнадцятьма фунтами, але перевірте технічні вимоги виробника для свого транспортного засобу. Перевірте тиск наддуву, щоб переконатися, що його достатньо. Якщо тиск наддуву низький, може знадобитися ремонт внутрішнього турбокомпресора або заміна турбокомпресора. Також перевірте турбо шланги та компоненти вихлопу на витоку.

Існує дві основні конструкції клапанів керування турбонаддувом. У першій конструкції клапан приводиться в дію за допомогою вакуум двигуна. Клапан керування вакуумом з електронним керуванням забезпечує вакуум для відкриття клапана контролю наддуву, який закривається після обмеження вакууму. Як правило, на вакуумний регулюючий клапан (або соленоїд) подається напруга акумуляторної батареї, а PCM (або буст-контролер) видає сигнал заземлення, коли це застосовується. У цьому типі системи необхідно перевірити вакуум двигуна перед перевіркою електричної схеми, компонентів та роз’ємів системи. Ви можете швидко перевірити клапан контролю наддуву за допомогою вакуумного ручного насоса. Просто подайте вакуум прямо на клапан та перевірте роботу.

Інша конструкція клапана регулювання тиску наддуву використовує електронний клапан. Клапан отримує сигнал напруги від PCM (або контролера наддуву), коли це можна застосувати. Сигнал напруги змушує клапан відкриватися та закриватися пропорційно, як потрібно для підтримання оптимального тиску наддуву.

  1. Професійні фахівці повідомляють, що клапан контролю наддуву часто помиляється, коли несправний датчик тиску наддуву.
  2. Використовуючи цифровий вольт/омметр, перевірте напругу та цілісність ланцюга системи, щоб переконатися, що він відповідає специфікаціям виробника. Потрібна схема підключення системи або посібник з обслуговування виробника (з діагностичними схемами).
  3. Вимкніть компоненти системи та контролери перед перевіркою цілісності ланцюга, щоб запобігти пошкодженню

Відео з YouTube-каналу: “IG Garage”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!