Таблиця з усіма кодами помилок автомомбілів Volkswagen

Таблиця кодів помилок для Volkswagen (Фольксваген)

Для яких моделей Volkswagen (Фольксваген) підходять коди?

Повний список помилок Volkswagen (Фольксваген) та їх розшифровка українською мовою з рекомендаціями щодо усунення представлений для наступних моделей:

  1. B3 (Б3) 1991р та інших років випуску;
  2. Caddy (Кадді) 2003р, 2005р та інших років випуску;
  3. Caravelle (Каравелла);
  4. Jetta (Джетта) 2003, 2008 та інших років випуску;
  5. Jesse (Джесі) 1995, 1996 та інших років випуску;
  6. Golf (Гольф) 1989, 1998, 2000 та інших років випуску;
  7. Golf (Гольф 19 ТДІ);
  8. Krafter (Crafter, Крафтер);
  9. Passat B5, B6 TD, Variant, TSI (Пасат Б5, Б6) та інші версії;
  10. Polo (Поло);
  11. Sharan (Шаран) 2014 та інших років випуску;
  12. Tiguan (Тігуан);
  13. Touareg (Tuareg, Туарег) 2014 та інших років випуску;
  14. Touran (Тоуран);
  15. Transporter (Транспортер) 1995р та інших років випуску;
  16. Vento (Венто).

Таблиця з усіма кодами помилок автомобілів Volkswagen

Текст помилкиОпис тектових помилок
ServiceТакий напис на бортовому комп’ютері означає нагадування про необхідність проведення техобслуговування. Вона зазвичай з’являється за 3 тисячі кілометрів до терміну.
Service JETZTПовідомлення про необхідність негайного проведення технічного обслуговування
Airbag FehlerНесправність у роботі системи подушок безпеки
Beim Einlegen Einer Fahrstufe Im Stand Fussbremse BetatigenПовідомлення про необхідність вичавлювання педалі гальма перед перемиканням передачі. З’являється лише на авто з автоматичною трансмісією.
Bremsbelag PrufenНеобхідно замінити гальмівні колодки, повідомлення про їх знос
Stop! Bremsenfehler BetriebsanleitungНесправність у гальмівній або антиблокувальній системі. Причина проблеми може полягати у несправності електронної складової або зниження рівня рідини у розширювальному бачку.
Handbremse AngezogenВажель гальма стоянки не відпущений
Generator Werkstatt!Вихід з ладу обмотки генераторного пристрою
Lightmaschine WorkshopЗношування або пошкодження щіткового вузла генератора
Motorstorg Werkstatt!Повідомлення про появу несправностей у роботі блоку керування силовим агрегатом. Піктограма EPC (ЕПС) може з’явитися у разі виникнення цієї несправності.
Stop! Kuhlmittel Priffen!Перегрів двигуна. Причина проблеми може полягати у зниженні рівня антифризу в охолоджувальній системі.
Stop! Oldruck motor Aus!Відсутність мастила у двигуні, що призвело до падіння тиску
Oldsensor Werkstatt!Несправність контролера тиску. На приладовій панелі також горить індикатор Check Engine (Чек Енджін).
Waschwasser FullenЗнижений рівень витратного матеріалу в системі очищення скла
Bitte TankenПовідомлення про використання резервного залишку пального у баку
CheckНесправності, пов’язані з роботою системи зниження токсичності газів, що відпрацювали
Ignition OnНесправність у первинному електроланцюзі котушки запалення Б
Код помилкиНесправності двигуна
B2AAAСпільний код помилок. Ця комбінація з’являється за наявності інших несправностей.
P10A4Несправність регулювальної заслінки на впуску
P10A9Несправність електромагнітної муфти компресорного пристрою
P175DМимовільне розмикання у роботі системи зчеплення. Найімовірніше, зносився диск.
P130AНесправність у роботі одного з циліндрів, можливе пошкодження пристрою
P2BACНесправності в роботі клапана ЄДР, довільне відключення пристрою
P2BABПеревищення межі окису азоту, відключення ЄДР клапана
P242FБлок управління повідомляє про обмеження, пов’язані з роботою фільтра сажі
P10A900 (P10A9)Несправності у функціонуванні приводного пристрою заслінки дросельного механізму
P261AКод Р261А або Р261А00 є наслідком пошкодження електроланцюжка системи вентиляції, опалення та кондиціювання
P0016Коди Р0016 та P001600 вказують на неправильне взаємне розташування валів мотора. Щоб вирішити проблему, знадобиться детальна діагностика цілісності шестерень на шківі. Можливо, причина несправності полягає у розбіжності міток.
P0068Дослівно помилка перекладається як «відхилення кута випередження дросельної заслінки». Несправність призводить до неправильного тиску повітря на впуску.
P0069Блок управління зафіксував неправильне співвідношення у показаннях тиску повітря на впуску
P0087Код Р0087 вказує на зниження тиску паливної системи.Можливі причини несправності:пошкодження магістралей високого чи низького тиску;пошкодження роз’ємів або електричних джгутів;знос штовхача ТНВД (паливного фільтра високого тиску);засмічення форсунок;несправність контролера паливної системи;вихід із ладу клапана регулювання тиску.
P0108Блок управління повідомляє про неправильний тиск, зафіксований на впуску. Рекомендується перевірити роботу пристроїв G71 і F96, з одного з них на мікропроцесор надходить неправильний сигнал.
P0121Код Р0121 з’являється в результаті некоректного імпульсу, що подається з потенціометра дросельної заслінки G69
P0171Коди Р0171 або P017100 з’являються внаслідок збіднення паливоповітряної суміші. Дефект виявлено у першому ряду циліндрів.
P0172Комбінація 0172 з’являється в результаті збагачення паливоповітряної суміші в першому ряду циліндрів
P0299Код Р0299 або P029900 вказує на знижений тиск наддуву.З появою даної несправності виявляються такі симптоми:на контрольній комбінації спалахує індикатор Чек;можливе включення обмежувача швидкості до 40 км/год;потужність силового агрегату значно знижується;у роботі турбіни чи компресора на дизелі проявляється шум.Причини, що призвели до появи цієї помилки:знижений тиск моторної рідини у силовому агрегаті;вихід з ладу турбіни чи нагнітального пристрою;неполадки у роботі EGR системи (ЄДР);забитий повітряний фільтр або підсмоктування повітря у впускному колекторі;поломка контролера тиску наддуву
P0300Код Р0300 з’являється в результаті фіксації перепусток запалювання в одному з циліндрів двигуна. Конкретний номер не вказується, тому шукати причини доведеться самостійно.
P0301Комбінація Р0301 повідомляє про пропуск запалення в першому циліндрі двигуна.Ознаки, які можуть проявитися за такої несправності:складності запуску силового агрегату;“троїння” двигуна, нестабільна робота мотора на неодружених оборотах;довільна зупинка двигуна при русі на холостому ходу, на світлофорах або в пробках.
P0302Комбінація Р0302 з’являється внаслідок появи пропусків запалювання у другому циліндрі
P0303Код Р0303 вказує на пропуски займання в третьому циліндрі двигуна авто
P0304Виявлено пропуск запалення в четвертому циліндрі двигуна
P0354Збій у роботі четвертого циліндра двигуна, проблема може полягати в несправності системи керування запаленням
P0401Код Р0401 з’являється при зниженій пропускній здатності в роботі системи рециркуляції газів, що відпрацювали. Ця комбінація може бути пов’язана зі зносом датчиків, а також підсмоктуванням повітря.
P0403Код P040300 з’являється в результаті збою в роботі клапана рециркуляції газів, що відпрацювали. Мається на увазі пристрій N18. Поява коду Р040300 може бути пов’язана з порушенням герметичності системи та несправністю блоку управління.
P0404Неправильний діапазон регулювання в системі рециркуляції відпрацьованих газів
P0411Код Р0411 (0411) вказує на зниження пропускної спроможності в роботі системи подачі вторинного повітря
P0420Комбінація Р0420 (0420) з’являється в результаті зниження ефективності в роботі системи каталізаторів, розташованих у першому ряду. Потрібно перевірити герметичність всіх компонентів та патрубків. Пошкоджені магістралі підлягають заміні, а хомути, що ослабли, підтягуються.
P0441Код P044100 дослівно розшифровується як “неправильна витрата в системі контролю за відведенням парів палива”
P0455Мікропроцесорним модулем зафіксовано серйозний витік у системі вентиляції паливного бака
P0456Код Р0456 повідомляє про незначний витік у системі вентиляції паливного бака
P0491Код Р0491 з’являється внаслідок зниження пропускної спроможності системи подачі вторинного повітря. Несправність зафіксована у першому ряду.
P0507Холості обороти двигуна вище максимального значення
P0638Неправильний сигнал, що надходить з модуля керування заслінкою дросельного вузла
P0726Недостовірний сигнал, отриманий мікропроцесором про частоту обертання колінвала двигуна
P0734Неправильне передатне відношення у четвертій швидкості
P0811Помилка Р0811 при серйозному ковзанні муфти в системі зчеплення. Потрібна детальна діагностика всіх елементів вузла, зокрема цілісності дисків.
P1031Не досягнуто номінального значення показань від клапана заслінок, розташованих на впускних каналах
P1065Код P106500 вказує на неправильний діапазон регулювання тиску палива
P1114Поява коду 1114 вказує на підвищений внутрішній опір другого зонда, встановленого у першому ряду
P1127Перезбагачення суміші у першому ряду циліндрів. Під навантаженням силового агрегату не відбувається її адаптація.
P1136На Пассат В5 2008р та інших моделях цей код вказує на перезбіднення горючої суміші першої низки циліндрів двигуна. Конкретний номер необхідно уточнювати шляхом діагностики. Блок управління показує, що ця несправність проявляється під час роботи мотора на холостих оборотах.
P1141Недостовірні дані обліку навантаження
P1152Перезбіднення суміші у першому ряду циліндрів. Проблема пов’язана з неполадками адаптації.
P1165Код 1165 з’являється в результаті перезбагачення суміші в першому ряду циліндрів
P1248Неправильний діапазон регулювання в системі регулювання випередження упорскування
P1250Надто низький рівень палива в баку
P1263Неправильний сигнал, що надходить від клапана насоса форсунки другого циліндра
P1273Код 1273 з’являється при виході з діапазону регулювання сигналу, що надходить із клапана насос-форсунки п’ятого циліндра
P1296Несправність у роботі охолоджувальної системи.Причин появи цієї помилки може бути безліч:поломка одного з датчиків температури антифризу (відключення роз’єму, окислення контактів, пошкодження дроту);відсутність холодоагенту в розширювальному бачку;кипіння антифризу, що веде до перегріву силового агрегату;відсутність герметичності, пов’язане з ушкодженням патрубків;помилки у функціонуванні блоку управління;несправність термостата чи його некоректна робота.
P1297Зниження тиску в трубопроводі між турбованим агрегатом та корпусом заслінки дросельного механізму
P1403На Volkswagen Пассат CC з двигуном бензин та інших авто цей код вказує на порушення діапазону регулювання в системі рециркуляції відпрацьованих газів.
P1423Занадто низька пропускна здатність у системі подачі вторинного повітря, зафіксована у першому ряді циліндрів
P1479Код Р1479 вказує на механічну несправність вакуумної системи підсилювача гальм.
P1545Збій у роботі системи управління дросельною заслінкою
P1553Дослівний переклад помилки – «неправильне співвідношення сигналів контролера висоти та тиску у впускному колекторі». За такої проблеми можливі збої в роботі двигуна.
P1562Помилка дослівно перекладається як “дозатор паливного насоса-N146: верхня межа”
P1582Досягнуто верхню межу адаптації в системі регулювання холостих обертів
P1570Комбінація Р1570 дослівно можна розшифрувати як блокування блоку управління двигуном. Найімовірніше, причина проблеми пов’язана зі штатним іммобілайзером.Можливі несправності:поломка модуля, що управляє, блокатором мотора;пошкодження антени іммобілайзера;несправність чіпа;пошкодження проводки, окиснення контактів на роз’ємі;використання сигналізації з автозапуском, що призвело до конфлікту штатного іммобілайзера із додатковим.
P1601Недостовірний сигнал, що надходить із реле електроживлення клеми 30-J317
P1649Код Р1649 вказує на відсутність повідомлень від модуля керуючого антиблокувальної системи. Причина проблеми може бути в шині передачі даних. Потрібно перевірити шлейф на блоці керування ABS (АБС) та мікропроцесорному модулі.
P1951Другий вентилятор системи охолодження V177 заблокований або його перебіг утруднений. Причина проблеми може полягати в поганому контакті пристрою з бортовою мережею, а також пошкодження проводки. Іноді несправність полягає в окисленні контактів на роз’ємі.
P2002Код 2002 з’являється в результаті збою в роботі фільтра сажі, встановленого на першому ряду циліндрів. Пристрій підлягає заміні, оскільки чистити його недоцільно.
P2015Код P2015 (2015) вказує на несправності в роботі заслінок впускного колектора
P2096Комбінація вказує на перевищення межі регулювання збіднення паливоповітряної суміші. Проблема, найімовірніше, полягає у кисневому контролері, встановленому після каталізатора першому ряду.
P2097Перевищена межа регулювання збагачення суміші кисневого контролера. Потрібно перевіряти датчик, встановлений у першому ряду після каталізатора.
P2101Несправності у функціонуванні дросельної заслінки
P2150Живлення форсунки(-ок) У: коротке замикання на масу
P2177Код P2177 (2177) вказує на збіднену суміш у першому ряду циліндрів двигуна при його роботі на холостих обертах
P2187Збіднена суміш у першому ряду циліндрів двигуна при роботі на холостому ході
P2004Код Р2004 (2004) повідомляє про те, що заслінки впускних каналів першого ряду циліндрів не закриваються
P2179Збіднена суміш у циліндрах силового агрегату на оборотах вище холостого ходу
P2181Код 2181 вказує на несправність у роботі охолоджувальної системи. Це загальна помилка, тому користувачеві потрібно діагностувати всі компоненти вузла.
P2192На автомобілі з турбодизелем цей код часто з’являється при збагаченні паливоповітряної суміші. Блок управління вказує, що проблема може полягати в несправності першого кисневого контролера, встановленого в ряді 1 циліндрів.
P2261Механічне пошкодження перепускного турбонагнітача N249
P2262Тиск у системі турбонаддуву не виявлено, має місце механічна несправність.
P2263Збій у роботі турбонагнітачів
P2279Код Р2279 вказує на порушення герметичності у роботі системи впуску. Потрібно перевіряти всі магістралі, а також їхнє з’єднання. Можливе ослаблення хомутів або пошкодження патрубків.
P2463Проблема в роботі фільтра сажі. При помилці Р2463 найімовірніше, фільтруючий елемент доведеться змінювати.
P2637Код Р2637 вказує на некоректний імпульс моменту, що крутить, силового агрегату А
P3014Код 3014 або 014 вказує на коротке замикання на масу або пошкодження проводки другого клапана обмеження тиску наддуву N274
P3078Комбінація вказує на проблеми в роботі блоку керування дросельною заслінкою. При функціонуванні силового агрегату на неодруженому ходу подача повітря в циліндри недостатня.
Р3081Код 3081 на Туарег 32 та інших моделях Volkswagen вказує на знижену температуру двигуна. Причин несправності може бути безліч, але починати діагностику потрібно з якості антифризу та працездатності термостату.
P3129Порушено базові установки механічного упору заслінок впускних каналів у положенні «закрито»
P3139Код 3139 повідомляє, що імпульс від заслінки впускного каналу знаходиться за межами допустимого діапазону
P3192На Фольксвагенах Т4, Т5 та інших версіях даних код означає несправність заслінок впускних валів. Блок управління обчислив порушення базових параметрів установки механічного упору закритому положенні.
Код помилкиНесправності системи газорозподілу
P000AРегулювання фаз газорозподілу відбувається надто повільно. Причина проблеми, найімовірніше, полягає у розтягуванні ланцюга газорозподільного механізму. Потрібно перевірити цілісність виробу та провести його заміну за потреби.
P0010Код 0010 позначає збій у роботі регулятора фаз газорозподілу
Р0011Код Р0011 дослівно перекладається як «не досягнуто номінального значення у зрушенні фаз газорозподілу в ранній бік». Потрібно перевірити цілісність шківів валів, а також ланцюг газорозподільного механізму.
Р0025Код 0025 з’являється при зсуві фаз газорозподілу більш ранній бік. Проблему зафіксовано у другому ряду. Блок управління повідомляє, що номінального значення не досягнуто, що призвело до появи помилки.
P1049Коротке замикання на «масу» в електроланцюзі живлення клапана регулювання фаз газорозподілу випускних клапанів. Потрібна детальна діагностика пристроїв N318.
P1527Код 1527 з’являється внаслідок короткого замикання на «масу» електроланцюжка регулювання фаз газорозподілу
Код помилкиНесправності контролерів колінвалу та розподільного валу
P0322Код Р0322 вказує на неполадки в роботі датчика положення колінчастого валу, можливі причини проблеми:вихід із ладу самого контролера;пошкодження проводки, за якою підключений датчик;засмічення роз’єму чи окислення контактів на колодці;попадання вологи на штекер;несправність блоку керування.
P0341Поломка датчика розподільчого валу
P0346Неправильний сигнал або вихід із ладу датчика положення розподільчого валу. Користувачеві потрібно виконати діагностику пристрою G163.
P1338Код 1338 з’являється в результаті короткого замикання на позитивний висновок або обрив проводки датчика положення розподільного валу. Мається на увазі контролер, встановлений у першому ряду.
P3007Код 3007 вказує на відсутність сигналу з контролера положення розподільчого валу G40
16725Некоректний сигнал, що походить від контролера положення розподільчого валу.Можливі причини проблеми:несправність проводки, що живить датчик;попадання вологи на роз’єм кабелю, який підключений до контролера;вихід із ладу самого пристрою;пошкодження чи окислення контактів на колодці датчика;знос кабелю.
16726Знижений рівень сигналу, що виходить від контролера положення розподільчого валу. Користувачеві потрібно перевірити працездатність пристрою G40.
16727Підвищений сигнал від датчика розподільного валу
17748Невідповідність сигналів між контролерами положення розподільного та колінчастого валів (G40 та G28 відповідно)
Код помилкиНесправності в роботі електрики та електроніки
P072BПеревищено кількість спроб увімкнення задньої передачі. Помилка характерна для роботизованих трансмісій DSG.
P072CСистема КПП заблокована на першій передачі
P202BЗамикання на масу в електроланцюзі нагрівача бака
P0000Комбінація з’являється після закінчення коду несправностей на табло
P0001Обрив проводки керування контролером подачі пального. Потрібно перевіряти контакти на фішці з кабелем і усувати окислення, якщо вони є.
Р0003На Volkswagen B, VR6 та інших моделях код 0003 з’являється при зниженій напрузі, що виходить від датчика подачі палива
P0030Обрив або пошкодження електроланцюжка системи підігріву
P0033Збій в електроланцюзі перепускного клапана турбонагнітального пристрою
P0047Код Р0047 вказує на неполадки в роботі електромагнітного клапана управління наддувом
Р0078Код 0078 з’являється у разі пошкодження електропроводки випускними клапанами
P0098Підвищений сигнал, що походить від другого контролера температури повітря на впуску
P0102Комбінація Р0101 (0102) з’являється в результаті зниженого сигналу, що походить від датчика масової витрати повітря G70. Причина проблеми може полягати в поганому контакті або пошкодженні проводів. Якщо витратомір забитий, його можна спробувати очистити за допомогою засобу для карбюратора. Якщо ці дії не допомогли вирішити проблему, пристрій змінюється повністю.
P0104Відсутність сигналу з датчика масової витрати повітря
P0116На блок управління надходить недостовірний сигнал від контролера температури холодоагенту у двигуні
P0183Пошкодження електролінії або коротке замикання плюс регулятор температури пального G81
P0190Пошкодження електролінії або коротке замикання контактів на проводці датчика тиску пального G247
P0196Некоректний сигнал, що надходить із контролера температури моторної рідини. Мається на увазі датчик G8.
P0200Код вказує на збій або пошкодження електроланцюжка, що живить форсунки двигуна
P0201Збій або пошкодження електроланцюга, що живить форсунку першого циліндра
P0204Збій електроланцюга, що живить форсунку четвертого циліндра. Потрібна детальна перевірка пристрою N33.
P0222Некоректний сигнал, що надходить з регулятора кута повороту другого приводного механізму дросельної заслінки
P0236Коди Р0236 або P023600 повідомляє про невірний сигнал, що надходить з контролера тиску наддуву
P0238Комбінація Р0238 вказує на підвищений сигнал, що походить від контролера тиску наддуву.
P0243Обрив проводки або коротке замикання на масу електромагнітного клапана обмежувача тиску наддуву
P0332Знижений рівень імпульсу, зафіксований в електроланцюзі другого контролера детонації G66
P0343Підвищений імпульс, що походить від регулятора положення розподільного валу. Користувачеві потрібно детально тестувати роботу контролера G40.
P0407Знижений сигнал, що походить від потенціометра системи рециркуляції відпрацьованих газів
P0444На Гольф 4 та інших Volkswagens комбінація 0444 вказує на обрив електроланцюжка клапана першого адсорбера
P0513Неправильний код блокатора двигуна. Потрібно перевірити роботу іммобілайзера, включаючи діагностику його контактів та електроланцюгів.
P0544Збій або пошкодження електричного ланцюга контролера температури відпрацьованих газів G235
P0546Коротке замикання на позитивний висновок контролера температури G2235
P0571Комбінація вказує на некоректний сигнал, що отримується від перемикача стопових вогнів А. Потрібна детальна перевірка електроланцюжка та лампочки у задній оптиці.
P0606Проблеми в роботі модуля управління. Це загальна помилка, тому користувачеві необхідно тестувати мікропроцесорний блок повністю.
Р0609Напруга живлення 2 на датчиках та виконавчих механізмах
P0641Обрив електролінії опорної напруги датчика А
P0651Код Р0651 повідомляє про обрив або пошкодження проводки, необхідно перевіряти опорну напругу датчика
P0670Збій в електроланцюзі першої свічки розжарювання. Причина може полягати у несправності самого модуля.
P0671Збій на лінії живлення свічки розжарювання, встановлений у першому циліндрі. За такої проблеми на приладку може горіти зелена спіраль.
P0685Обрив або пошкодження електроланцюжка основного реле J271
P0688Код 0688 на Volkswagen 2007, 2008 та інших років випуску з’являється при обриві електроланцюжка основного реле. Блок керування зафіксував проблеми в роботі контуру навантаження. Користувачеві необхідно зробити детальну діагностику пристрою J271.
P0693Коротке замикання на масу в електроланцюзі управління вентилятором другого радіатора охолодження мотора. Щоб усунути цей код, потрібно детально перевіряти роботу лінії.
P0706Комбінація P0706 повідомляє про некоректний імпульс, що надходить з контролера активованої передачі
P0730Неправильне передатне ставлення у системі контролю передачі
P0748Збій або пошкодження електроланцюжка, що живить перший контролер тиску
Р0778Код 0778 повідомляє про збої в електроланцюзі, що живить другий регулятор тиску
Р1002Код 1002 з’являється при збої в електроланцюзі форсунки одинадцятого циліндра. Потрібне детальне тестування пристрою N301.
P10A0Привід регулювальної заслінки на впуску: електрична несправність
P1042Збій в електроланцюзі системи живлення форсунок В
P1128Блок управління зафіксував збіднену суміш у циліндрах силового агрегату, виникли проблеми з її адаптацією
P1161Код Р1161 пов’язаний з коротким замиканням у проводці, що живить температурний контролер G72. Мається на увазі пристрій, розташований у впускному колекторі. Причина проблеми може полягати в обриві кабелю або пошкодження його ізоляції.
P1167Код 1167 з’являється з появою невірного сигналу, що надходить з датчика масової витрати повітря G246
P1217Код 1217 на Volkswagen 2006 та інших років випуску вказує на коротке замикання на «плюс» електролінії, що живить форсунку п’ятого циліндра
Р1237Обрив електролінії форсунки, встановленої першому циліндрі. Потрібно перевірити пристрій N30.
P1245Коротке замикання на “масу” в електроланцюзі контролера ходу голки G80
P1267Вихід сигналу з діапазону регулювання клапана насоса форсунки третього циліндра
Р1314Код 1314 вказує на обрив проводки системи керування запалюванням у першому циліндрі
P1401Коротке замикання на лінії клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Потрібна детальна діагностика пристрою N18.
Р1409Код 1409 пов’язаний зі збоєм у роботі електролінії клапана першого абсорбера
P1440Обрив проводки, що живить клапан рециркуляції газів, що відпрацювали N18
P1441Помилка 1441 пов’язана з несправністю в роботі клапана рециркуляції відпрацьованих газів N18. Проблема може бути обумовлена ​​обривом проводки або коротким замиканням електроланцюжка на масу.
P1355Обрив електролінії в системі керування запаленням першого циліндра
P1503Некоректний сигнал на клемі генераторної установки DF
P1516Обрив або пошкодження електроланцюжка клапана системи зміни геометрії колектора впускного N156
P1517Збій в електролінії живлення основного реле J271
P1526Неправильний сигнал, що фіксується на електролінії дозатора палива насоса
P1592Неправильне співвідношення сигналів контролера висоти та тиску наддуву
P1602Код 1602 ВАГ КОМ на Volkswagens в кузові седан та інших варіаціях вказує на знижену напругу в електромережі авто. Потрібна детальна діагностика клеми за номером 30.
P1603Несправність модуля, що управляє
P1606Проблема, пов’язана із проведенням модуля керування ABS. Пристрій може не передавати дані про нерівну дорогу, також можливі збої в його функціонуванні.
P1624Активний запит увімкнення аварійного індикатора. Сигнал на активацію відправлено, але лампочка з якихось причин не спрацювала.
P1637Несправність приводу шини даних. Центральний комутаційний модуль не передає повідомлення блок управління.
P1639Неправильний імпульс, що надходить з контролера ½ положення педалі акселератора. Можлива відсутність реакції при натисканні газу.
P1640Несправності в роботі модуля, що управляє. Цей код поломки є загальним, тому користувачеві необхідно детально тестувати роботу блоку.
P1641Код Р1641 повідомляє про помилку зчитування даних із пам’яті неполадок мікропроцесорного модуля кліматичної системи
P1643Блоку керування не вдалося рахувати інформацію з пам’яті неполадок основного комутаційного модуля
P1650Помилка 1650 пов’язана з відсутністю сигналу від модуля управління комбінацією приладів. Треба перевіряти всі роз’єми та цілісність дротів, підключених до блоку.
P1654Мікропроцесорний модуль не міг вважати інформацію з пам’яті несправностей приладової панелі. Можливо, від контрольного щитка від’єднався один із контактів або на колодці окислився роз’єм.
P1664Код Р1664 вказує на збій електроланцюжка подачі сигналу керуючого на клапани насос-форсунок
P1668Збій проводки, що живить клапан насос-форсунки третього циліндра. Потрібна детальна перевірка пристрою N242.
P1698Мікропроцесорний модуль не зміг вважати дані з пам’яті неполадок блоку керування рульовою колонкою
P1699Відсутність сигналу, що надходить з модуля управління рульовою колонкою
Р1857Код 1857 пов’язаний з отриманням блоком керування двигуном повідомлення про помилку. Причина несправності може полягати у підвищеному навантаженні.
P1895Несправності в роботі трансмісійного агрегату
P1945Коротке замикання на ланцюгу модуля керування першим вентилятором двигуна
P1946Вихід з ладу або некоректна робота модуля, що управляє, вентилятора радіатора мотора
P1988Код 1988 є наслідком обриву проводки, за якою підключено реле вентилятора третього радіатора охолодження двигуна. Користувачеві потрібно провести перевірку пристрою J752.
P2008Код Р2008 вказує на збій в електроланцюзі живлення заслінок впускних клапанів
P2009Код Р2009 коротке замикання на «масу» ланцюга заслінки впускних каналів
P2011Збій або пошкодження електролінії, що живить заслінки двох впускних каналів
P2016Коротке замикання в електроланцюзі контролера положення заслінок впускних клапанів
Р2080Поява коду 2080 обумовлена ​​невірним сигналом, що надходить з контролера температури холодоагенту 1. Користувачеві потрібно тестувати пристрій G235.
P2100Обрив або пошкодження електроланцюжка моторедуктора приводного пристрою дросельної заслінки
P2138Недостовірний сигнал, що надходить з контролера ½ положення педалі газу
P2149На Пасат BZB та інших моделях ця комбінація з’являється внаслідок обриву електроланцюга живлення форсунок В
P2294Обрив елекрокропи датчика тиску пального
P2426В електроланцюзі клапана охолодження системи рециркуляції відпрацьованих газів зафіксовано коротке замикання на заземлення. Можливо, десь відійшов контакт чи пошкоджено ізоляційний шар дроту.
P242AДатчик 3 температури відпрацьованих газів у системі рециркуляції ОГ (EGR), банк 1 – несправність електричного ланцюга
P2453Саджовий фільтр (DPF), датчик тиску A – несправність електричного ланцюга
P2564Знижений рівень сигналу, що виходить від контролера положення регулятора тиску наддуву
P2700На Volkswagen Golf BFQ та інших моделях цей код вказує на несправність фрикціону А автоматичної коробки передач (АКПП). Це може призвести до того, що транспортний засіб загалом буде менш потужним. Якщо зникла тяга та з’явився цей код, потрібно перевіряти роботу трансмісійного агрегату.
P3008Комбінація P3008 свідчить про те, що сигнал, що надходить з регулятора положення розподільчого валу, знаходиться поза діапазоном робочих характеристик
P3052Коротке замикання на плюс в електроланцюзі включення стартерного механізму. Блок управління вказує на неполадки у роботі клеми 50.
P3089Комбінація Р3089 (3089) з’являється при збої в елекроцепі, що живить електроніку паливного насоса. Причину проблеми слід шукати у сигнальному кабелі.
P3338Збій в електроланцюзі, що живить свічки розжарювання. На мікропроцесорний модуль не надходить сигнал від пристрою, потрібно його детальна діагностика.
P02CBНизький тиск у турбокомпресорі або нагнітальному пристрої
P068AКод P068A00 вказує на несправність роботи вимикача ADR, встановленого на підсилювачі гальмівного приводу. Проблема полягає в електриці, тому потрібно перевіряти контакти та проводку.
P10ADОбрив або пошкодження електроланцюжка, що живить електромагнітну муфту механічного компресорного пристрою
P10A0Електрична несправність у роботі приводного механізму регулювальної заслінки на впуску. За такої проблеми трохи збільшиться витрата палива, а двигун не зможе піднімати оберти більше 3 тисяч за хвилину. Потрібна заміна регулюючої заслінки.
P17BFНесправність мехатроніка роботизованої коробки. Потрібно детально діагностувати ресивер тиску, встановлений у коробці.
P189CПомилка мехатроніка
P424AЗагальний код електричних несправностей
909FОбрив або пошкодження електролінії, яка живить контролер зношування гальмівних колодок
C02D1Несправність вимикача нижнього правого дефлектора. Потрібна детальна перевірка пристрою F182.
Код помилкиНесправності датчиків
097Обрив соленоїда або несправність датчика швидкості. При такій проблемі в Гольф 19ТДІ, 14 AKQ та інших моделях можуть виникнути труднощі з перемиканням передач. Якщо діагностика ОБД 2 показала цей код, потрібно перевірити контролер швидкості коробки швидкостей, а також підключення соленоїда. У деяких випадках проблема може полягати у блоці керування трансмісією.
515Несправність у роботі контролера Холла G40
B10001B (B1000)Неправильна робота або відсутність сигналу від контролера подушки безпеки, що встановлена ​​спереду. Причина проблеми може бути пошкодження або засмічення контактних елементів. Щоб не допустити такої несправності у майбутньому, піни роз’єму можна покрити спеціальним захисним засобом.
B104135 (B1041)Несправність у роботі контролера рівня моторної рідини. Потрібна перевірка датчика, розташованого у блоці циліндрів. Через його поломку на панелі приладів може виводитися некоректна інформація про обсяг витратного матеріалу.
P119AНесправність у роботі контролера тиску палива
P462FПошкодження електроланцюга або поломка контролера температури вихлопних газів
467FНесправність у роботі контролера ½ положення педалі газу. На модуль подається неправильний сигнал, що може бути пов’язане з від’єднанням контактів.
P22D500 (P22D5)Несправність контролера положення впускного клапана турбокомпресора. На блок управління надходить неправильний сигнал роботи датчика. Якщо сам пристрій справний, необхідно тестувати його дроти і колодку. Контролер має бути розташований у клапані турбованого агрегату.
P0088Код Р0088 вказує на несправність у роботі переднього правого контролера прискорення колеса
P0101Р0101 з’являється при невірному сигналі, що надходить з датчика масової витрати повітря
P0106Невірний імпульс, що надходить із контролера тиску повітря на впуску
P0108Тиск у впускному колекторі/тиск повітря G71/F96, занадто високий рівень
P0118Комбінація Р0118 вказує на підвищений імпульс, що виходить від контролера температури холодоагенту
P0191Недостовірний сигнал, що надходить з контролера тиску пального G247
P0221Код Р0221 з’являється в результаті отримання блоком управління невірного сигналу, що подається з кута контролера повороту другого приводу дросельного вузла
P0234Код Р0234 вказує на несправність роботи датчика тиску наддува. На блок керування подається надто високий сигнал, що виходить за допустимі межі діапазону.
P0237Підвищений рівень сигналу, що надходить із контролера тиску наддуву
P0299Код Р0299 або Р029900 також вказує на проблеми в роботі контролера тиску наддуву. У цьому випадку сигнал, що подається з пристрою, менший за нижній поріг.
P0321Код Р0321 повідомляє про невірний сигнал, що надходить з датчика обертів силового агрегату G28
P046CКод помилки P046C (P046C00) перекладається як “датчик положення клапана рециркуляції ОГ, ряд 1, сигнал за межами допуску”
P0471Код Р0471 з’являється в результаті визначення блоком керування недостовірного сигналу, що надходить з першого датчика тиску G450
P0501Некоректний імпульс, отриманий від контролера швидкості руху транспортного засобу
P0588Код 0588 Вказує на несправність датчика піропатрона подушки безпеки. Мається на увазі пристрій N95, розташований з боку водія.
P0720Код Р0720 з’являється при пошкодженні проводки, що живить контролер частоти обертання вихідного валу коробки. Користувачеві необхідно зробити детальну діагностику пристрою G195.
P0721Код Р0721 вказує на некоректний сигнал, що надходить з контролера частоти обертання вихідного валу
P0722Несправність контролера частоти обертання вихідного валу коробки. Від пристрою на блок керування не подається сигнал. Потрібна детальна перевірка датчика G195.
P0841Несправність першого датчика тиску у гідравлічній системі коробки передач. Від пристрою надходить некоректний сигнал, що призводить до збоїв у роботі трансмісії.Можливі ознаки несправності, що супроводжуються появою цього коду:на панелі приладів горить значок «Чек»;відсутність реакцію натискання на педаль газу;складності під час перемикання передач;неможливість увімкнути певну швидкість;на автоматичних трансмісіях можуть відчуватися ривки і поштовхи.
P1063Код Р1063 повідомляє про невірний сигнал, що надходить з датчика тиску пального
Р1164Код 1164 на двигунах В4, G 68, 2E та інших повідомляє про несправність датчика температури палива. Потрібна детальна перевірка пристрою G81.
P1171Несправність у роботі другого датчика кута повороту дросельної заслінки G188. Можливо, від пристрою виходить неправильний сигнал. Причина може полягати у самому приводі.
P1539На Volkswagen B4 та інших моделях комбінація 1539 вказує на некоректну роботу контролера зчеплення. Мається на увазі пристрій F36. Насправді ця проблема може бути обумовлена ​​невірним сигналом, одержуваним з датчика.
P2293Код Р2293 утворюється в результаті механічного пошкодження контролера тиску моторної рідини. Треба перевіряти датчик та якість його підключення до проводки.
P1556Код Р1556 з’являється в результаті виходу з допустимого діапазону сигналів, що подаються з датчика тиску наддуву
P2014Збій в електроланцюзі контролера положення заслінок випускних валів
Р2113Комбінація 2113 з’являється при несправності контролера У положення педалі газу
P2121Помилка 2121 у машині з двигуном V70, VR6 та інших версіях повідомляє про несправність датчика педалі газу. Дані, що надходять з пристрою мікропроцесорний модуль, виходять за діапазон функціонування.
Р2122Код 2122 повідомляє про несправність у роботі контролера положення педалі газу. Можливо, на контакти пристрою потрапив бруд або волога. Несправність може супроводжуватися зниженим сигналом, що походить від датчика G79.
P2185Код Р2185 з’являється в результаті підвищеного сигналу, що походить від контролера температури холодоагенту на виході радіаторного пристрою G83
P246FДатчик 4 температури відпрацьованих газів, банк 1 – діапазон/функціонування
P2563Код Р2563 з’являється при некоректній роботі датчика положення регулятора тиску системи наддуву. Найімовірніше від пристрою виходить некоректний імпульс.
P22D5Поломка датчика положення впускного клапана турбокомпресора
9481748Несправність контролера високого тиску кондиціонера
Код помилкиНесправності лябда-зондів
P0036Код вказує на пошкодження електролінії підігрівача другого кисневого датчика, встановленого в ряду 1
P0037Комбінація 0037 з’являється при короткому замиканні електроланцюжка підігріву другого кисневого регулятора на масу
P0050Комбінація повідомляє про пошкодження проводки нагрівального пристрою першого лямбда-зонда, встановленого у другому ряді
P0130Збій в електроланцюзі першого кисневого контролера, встановленого у рядку 1
P0133Несправність у роботі першого лямбда-зонда, встановленого у рядку 1. Помилка вказує на те, що час реакції пристрою занадто високий.
P0134Відсутність активності від першого лямбда-зонда, встановленого в ряду 1. Найімовірніше несправний сам датчик.
P0135Код Р0135 з’являється в результаті збою в роботі електроланцюга нагрівального елемента першого кисневого контролера. Лямбда-зонд встановлений у першому ряду циліндрів.
P0136Збій електроланцюжка другого кисневого контролера, встановленого на першому ряду
P0139Низька швидкість сигналу, що передається від другого лямбда-зонда, встановленого в першому ряду циліндрів
P0140Відсутність сигналу від кисневого датчика №2, встановленого у першому ряду
P0141Код Р0141 вказує на збій електроланцюга нагрівального пристрою другого кисневого контролера, розташованого в першому ряду
P1116Обрив електроланцюга системи підігріву першого кисневого датчика, встановленого у першому ряду
P1118Пошкодження або обрив електролінії підігрівача другого лямбда-зонда, встановленого в першому ряду
Р1176Блок управління визначив, що досягнуто максимальної межі регулювання лямбда-коректора, встановленого після каталізатора.
P1180Коротке замикання на позитивний вивід в електроланцюзі лінійного кисневого регулятора
Р1185Коротке замикання в проводці живлення лінійного контролера кисню на масу
P2237Код Р2237 повідомляє про обрив електроланцюга і невідповідний струм сигналу, що надходить з першого кисневого контролера, встановленого в рядку №1
P2239Коротке замикання на позитивний висновок в електроланцюзі, який живить перший кисневий контролер
P2243Код вказує на обрив проводки, через яку підключений перший кисневий контролер, встановлений у рядку 1
P2251Обрив або пошкодження дроту «маси» першого кисневого контролера, встановленого у рядку №1
P4096Збій в електроланцюзі першого кисневого датчика, встановленого у другому ряду
P2196На блок управління надходить сигнал про перезбагачену горючу суміш, що надходить з датчика кисню. Мається на увазі пристрій №1, розташований у першому ряду.
P2626Несправність лінійного кисневого датчика, встановленого першому ряду. Проблема полягає в невірному сигналі, що надходить із пристрою, тому потрібна діагностика проводки.
00525Несправність кисневого датчика G39
08598Помилка може виявлятися у вигляді коду 008598. Комбінація вказує на несправність роботи кисневого контролера №1, встановленого в першому ряду. Неполадка може призвести до збіднення паливоповітряної суміші.
16518Відсутність активності першого кисневого датчика, встановленого у рядку 1
17598Опорна напруга в ланцюгу живлення лінійного кисневого датчика недостовірно
18675Обрив чи пошкодження проводки, що живить перший кисневий контролер. Мається на увазі пристрій, встановлений у рядку 1. Блок управління уточнює, що проблема пов’язана з опорною напругою.
Код помилкиОпис десяткових кодів
00003Проблеми в роботі блоку управління. Потрібна детальна діагностика пристрою, оскільки причин несправності може бути безліч, починаючи з окислених контактів і закінчуючи збоями в роботі програми.
00010Помилка може виводитися у вигляді комбінації 000010. Дослівно комбінація перекладається як «регулювання положення розподільного валу впускних клапанів виконується занадто повільно». Двигун авто може нестабільно функціонувати на неодруженому ходу. Причина проблеми, як правило, полягає або у клапані фазорозподілу, або у фазорозподільній муфті. Іноді несправність полягає у зносі або пошкодженні ланцюга, що з’єднує вали.
00017Несправність виконавчого електромотора задньої лівої заслінки системи обігріву простору біля ніг
00022Код може проявлятися у вигляді комбінації 000022. Помилка вказує на несправність у функціонуванні виконавчого електродвигуна правої заслінки теплого повітря. Мається на увазі елемент, розташований у задній частині центральної консолі.
00048Несправності у функціонуванні лівого контролера температури теплообмінника G306
00135Несправний передній лівий контролер прискорення колеса
00142Несправність клапана регулювання демпфування переднього лівого колеса
00229Некоректний тиск у системі охолодження двигуна, можливі причини проблеми:ресурс експлуатації антифризу завершився;одна з магістралей охолоджувальної системи пошкоджена, що призвело до витоку витратного матеріалу (можливе ослаблення хомутів);поломка термостату;пошкодження розширювального бачка з рідиною, що охолоджує.
00258На Volkswagen Bora 2009 та інших моделях цей код позначає несправність у роботі клапана 1-N88
00260Несправність другого за рахунком електромагнітного клапана N89
00262Проблеми у роботі електромагнітного клапана 3-N90
00275Блок керування зафіксував несправність у роботі випускного клапана ABS. Мається на увазі контролер, встановлений у контурі заднього правого гальма. Потрібна діагностика датчика N135.
00281Датчик швидкості руху вийшов з ладу або блок управління не отримує сигнал. Потрібно перевірити роботу електронного контролера, підключеного до коробки. Причина проблеми може бути пошкодження проводки або від’єднання контакту.
00282Несправність регулятора дросельної заслінки
00283Вихід з ладу контролера частоти обертання переднього лівого колеса, потрібна перевірка проводки та контактів
00285Несправність контролера частоти обертання, встановленого на передньому правому колесі
00287Проблеми в роботі датчика АБС. Потрібна детальна перевірка контролера, встановленого на правому задньому колесі. Регулятор частоти обертання G44 відсутня або з нього не надходить сигнал.
00290Блок управління зафіксував несправність у роботі контролера частоти обертання, встановленого на задньому лівому колесі
00300Несправність контролера температури трансмісійної рідини у коробці передач. Потрібна детальна діагностика пристрою G93.
00369Несправність переднього правого амортизатора. Пристрій працює занадто м’яко, можливе пошкодження пружини.
00406Несправність контролера Холла електричного двигуна зсувного люка
00435На двигунах 20TDI, DRL та інших цей код означає несправність датчика парктроніка. Мається на увазі контролер, встановлений на передньому бампері праворуч. Потрібна детальна діагностика внутрішнього регулятора G333.
00446У бортовій мережі зафіксовано низьку напругу, що призвело до обмеження роботи електроніки або блоку керування. Потрібно перевіряти реле регулятор генератора та акумуляторну батарею.
00447Обмеження роботи однієї або кількох систем внаслідок підвищеної напруги в електромережі авто
00457На авто 2001, 2010 та інших років випуску цей код OBD означає проблему в роботі модуля управління бортовою мережею. Потрібна детальна діагностика пристрою J519.
00470Проблеми у роботі шини даних. Потрібна детальна діагностика цифрових інтерфейсів та блоку керування.
00474Модуль управління блокатором двигуна не подає сигнал на мікропроцесорний блок. Відсутність зв’язку може бути спричинена різними причинами, починаючи від поганого контакту і закінчуючи несправністю антени іммобілайзера. За такої проблеми можливі складності у запуску двигуна. Якщо несправність виникла після встановлення протиугінної системи, необхідно провести монтаж модуля обходу блокатора.
00476На автомобілі 1997, 2000р та інших років випуску це несправність блоку управління паливним насосом. Самостійно виявити цю помилку можна, оскільки за її появі двигун не запускається.
00513Несправність контролера обертів двигуна G28
00515Несправність контролера Холла G40. Потрібна повна перевірка датчика, починаючи від провзонки контактів і закінчуючи перевіркою проводки.
00516Проблема в роботі перемикача дросельної заслінки, двигун нестабільно працює на неодружених оборотах
00518Мікропроцесор зафіксував неполадки у функціонуванні потенціометра дросельної заслінки G69
00520Причин проблеми може бути дві – або це несправність витратоміра повітря G70 або потенціометра датчика G19
00530Несправності в роботі потенціометра регулятора дросельною заслінкою. Причина проблеми полягає у пристрої G88, тому потрібна детальна діагностика цієї деталі.
00532Напруга електроживлення відповідає стандартному показнику. Причина проблеми може полягати як у спільній бортовій мережі, так і на певному ланцюзі. Спочатку потрібно перевірити роботу акумулятора та генератора. Якщо діагностика показала, що напруга в допустимому діапазоні, потрібно тестування кожного дроту, підключеного до мікропроцесора.
00533Несправності у роботі системи регулювання холостих оборотів. Потрібна діагностика датчика.
00537Цей код несправності можна розшифрувати як «лямбда регулювання». Найімовірніше, причина полягає у некоректній роботі одного з кисневих контролерів.
00542Проблеми в роботі контролера ходу голки форсунки G80
00545Порушено електричне з’єднання силового агрегату та трансмісії
00562Некоректна робота контролера температури та рівня змащувальної рідини G266
00564Код помилки може виводитись у вигляді комбінації 000564. На VW G63, 18 Turbo AEB, 1Ф та інших двигунах цей код вказує на несправність селектора автоматичної коробки. За такої проблеми можливі складнощі з перемиканням передач.
00565Помилка може виводитися у форматі 000565. Блок керування повідомляє про несправність задньої панелі керування та індикацію Climatronic (Кліматронік). Користувачеві необхідно провести детальну діагностику модуля Е265.
00566Неправильний режим функціонування підсилювача кермового керування
00573Несправності в роботі контролера моменту опору повороту. Користувачеві необхідно виконати діагностику та перевірити цілісність контактів на пристрої G269.
00575Неправильний тиск у впускному колекторі
00588Несправність електроланцюга або піропатрону подушки безпеки, встановленої водієм. Проблема може супроводжуватися горінням відповідного індикатора на панелі приладів.
00589Вихід з ладу або відсутність контакту з піропатроном, встановленим на першій подушці безпеки переднього пасажира
00591Несправність у роботі перемикального пристрою замка на ремінці безпеки водія. Потрібна детальна діагностика пристрою Е24.
00652Несправність системи контролю увімкнення передачі
00655На Пасат Б4, Б7 та інших моделях цей код вказує на несправність у роботі піропатрона натяжного пристрою ремінця безпеки. Мається на увазі виріб, встановлений на передньому пасажирському кріслі. Користувачеві потрібно виконати діагностику пристрою N154.
00664Несправність вказівника рівня палива
00665Несправність контрольного індикатора попередження про непристебнуті ремінці безпеки. Помилка може виявлятися у вигляді коду 000665. Потрібно перевірити роботу пристрою N19. Проблема може полягати в окисленні контактів на електроживленні лампочки.
00668Неправильна напруга в бортовій мережі. Блок управління повідомляє про проблеми у роботі клеми №30.
00768Блок управління повідомляє про некоректну роботу контролера температури заднього теплообмінника. Комбінація може виявлятися у відео помилки 000768. Потрібна детальна діагностика пристрою G154.
00770Мікропроцесорний модуль повідомляє про проблеми в роботі датчика визначення температури антифризу. Мається на увазі пристрій, розташований на виході з радіатора.
00771Несправність контролера палива G. Потрібна діагностика датчика, його контакту з бортовою мережею.
00772Вихід з ладу контролера тиску моторної рідини F22
00773Несправність або відсутність контакту з датчиком тиску масла G10
00774Несправність контролера дорожнього просвіту G76, встановленого ззаду зліва
00775Несправність або відсутність контакту з датчиком дорожнього просвіту G77, встановленому ззаду праворуч
00776Аналогічна проблема з контролером G78, розташованим спереду зліва
00777Несправність датчика G79, встановленого на електронній педалі газу
00778Вихід з ладу або відсутність контакту з контролером G85, що фіксує кут повороту кермового колеса
00792Несправність контролера тиску в контурі кліматичної системи
00801Помилка може виводитись у вигляді комбінації 000801. Несправність вказує на проблеми в роботі контролера високого тиску для електромагнітної муфти F118
00812Несправність або некоректна робота перемикача котушки електромагніту клапана гальмівного тиску. Потрібна повна перевірка F84.
00819Несправність контролера високого тиску G65. За такої проблеми можлива некоректна робота двигуна. Потрібна детальна перевірка датчика з усіма проводами та роз’ємами. Іноді причина проблеми полягає у пошкодженні ізоляційного шару на провіднику, що живить датчик.
00833На мікропроцесорний модуль не надходить сигнал від системи активації обігріву лобового скла
00849Несправний або відключився контакт S замку запалювання та стартерного механізму D
00883Несправність замку запалювання та стартерного механізму, причина полягає в клемі D
00898Невірний керуючий імпульс, що надходить на компресорний пристрій кондиціонування системи
00907Спрацював регулятор навантаження, потрібна перевірка мікропроцесорного модуля
00924Несправність реле системи очищення оптики. Потрібна детальна діагностика пристрою J39.
00928Несправність роботи приводного пристрою центрального замка. Мається на увазі блокатор, встановлений на дверях водія.
00968Несправність у роботі правих поворотних покажчиків
01025Помилки в роботі системи керування аварійною лампочкою
01027Вихід з ладу або відсутність сигналу, що надходить із вентилятора подачі теплого повітря. Мається на увазі задній пристрій V47.
01043Неправильна версія програмного забезпечення в блоці керування. Можливо, потрібно оновити прошивку модуля, для цього доведеться звернутися до фахівців.
01044Невірно кодований керуючий модуль двигуна
01045На Volkswagen t4 (т4) 2012 та інших років випуску цей код з’являється внаслідок несправності перемикача Типтроніка. Можливо, проблема полягає в селекторі трансмісійного агрегату, але вона може полягати в блоці управління коробкою.
01056Дослівно код перекладається як «призначення: зрівняльна зарядка». Проблема полягає у проведенні, тому починати діагностику потрібно з акумулятора та генератора.
01077Вихід з ладу або некоректна робота контролера розрядження підсилювача гальм
01087Дослівний переклад помилки – “не виконані базові установки”. Найімовірніше, причина проблеми полягає у блоці керування мотором.
01089Несправність вимикача клямки. Помилка може виявлятися у вигляді коду 001089. Проблема характерна тільки для транспортних засобів у кузові кабріолет. Блок управління зафіксував несправність, коли дах автомобіля було складено.
01119Відсутність чи некоректний сигнал визначення передачі, що надходить на мікропроцесорний модуль. Причина несправності може бути пошкодження проводки або несправності блоку управління трансмісією. Можливі проблеми в роботі одного з датчиків.
01130Включено режим антиблокувальної системи. Причина проблеми може полягати в несправності модуля управління АБС, а також поганий контакт.
01134Відсутність імпульсу пристрою звукового сигналу охоронної сигналізації. Найімовірніше, причина проблеми полягає у сирені. Якщо електроланцюг пристрою оснащений запобіжником, елемент потрібно перевірити. Проблема може полягати у від’єднанні контакту.
01135Несправність у роботі контролера охорони салону. Можливо, причина проблеми полягає в неправильному регулюванні параметра чутливості датчика. Крім цього, несправність може полягати в дефект роз’єму.
01139Несправність у роботі перемикача центрального замку, проблема полягає у пристрої, розташованому на дверях переднього пасажира. Потрібно протестувати контакти та проводку, якщо вони цілі, то виріб підлягає заміні.
01165Несправність модуля управління дросельною заслінкою J338
01166Неправильний сигнал, що надходить від системи крутного моменту силового агрегату
01176Несправність ключа запалювання. Найімовірніше, причина проблеми полягає в іммобілайзері. Потрібна детальна діагностика блокатора двигуна.
01186Блок управління повідомляє про збій у роботі виконавчого електричного мотора задньої заслінки
01192Несправність у роботі муфти блокування гідротрансформатора. Проблема виникає на транспортних засобах з автоматичною трансмісією. Найімовірніше, несправний сам гідротрансформатор, але потрібно також перевіряти й інші компоненти коробки.
01207Несправність у роботі модуля керування додаткового обігрівача J364
01221Несправність контролера удару бокової подушки безпеки з боку водія
01222Несправність контролера удару бокової подушки безпеки, встановленої переднього пасажира. Потрібно перевіряти роботу пристрою G180.
01237На Volkswagen Bora та інших моделях цей код означає несправність у роботі клапана відключення подачі пального. Потрібна детальна діагностика пристрою N109.
01217Несправність піропатрона, встановленого на бічній подушці безпеки водія. Причину треба шукати у проводці чи датчиках.
01218Несправний піропатрон, встановлений збоку подушки безпеки переднього пасажира. Потрібна детальна діагностика пристрою N200.
01237Вихід із ладу клапана відключення подачі палива N 109
01249На Volkswagen Lupo або на автомобілі з двигунами V16, V70 та інших цей код з’являється при несправності в роботі форсунки першого циліндра. Щоб скинути помилку, рекомендується очистити пристрій.
01273Несправність припливного вентилятора V2
01274Несправність виконавчого електромотора заслінки повітрозабірника
01276Блок управління зафіксував збої у роботі гідравлічного насосного пристрою антиблокувальної системи. Перше, що потрібно робити у таких випадках – перевіряти контакти на механізмі V64.
01299Несправність діагностичного інтерфейсу шини даних J533. Потрібна детальна перевірка роз’єму та всіх його контактів.
01304Блок управління свідчить про несправність автомагнітоли. Причина проблеми може полягати в несправності антени, ушкодженні або від’єднанні одного з роз’ємів. Потрібна детальна перевірка. Ця проблема не є критичною, тому використання автомобіля допускається.
01305Несправність у роботі шини даних інформаційно-командної системи Infotainment. Потрібна діагностика всіх контактів та шлейфів мікропроцесора.
01309Несправність модуля керування підсилювача кермового колеса. Можливе вимкнення блоку внаслідок впливу вібрацій або пошкодження контактів на роз’ємі.
01314Відсутність зв’язку з блоком керування двигуном
01315Несправність коробки. Проблема обумовлена ​​відсутністю зв’язку мікропроцесора з модулем, що управляє трансмісією.
01316Порушення зв’язку з блоком керування гальмівною системою
01317Відсутність зв’язку між модулем, що управляє, мотором і приладовою комбінацією
01328Несправність цифрової шини даних блоку Комфорт
01329Шина даних модуля управління системою комфорту функціонує в аварійному режимі
01330Несправний центральний модуль керування системою комфорту J393
01331Несправний блок керування дверима водія
01336Проблеми в роботі шини даних блоку комфорту. Потрібна детальна перевірка цифрового інтерфейсу та тестування всіх контактів та проводів.
01400Несправність у роботі системи регулювання дорожнього просвіту
01406Відсутність утворення полум’я у циліндрах двигуна. Якщо немає займання, силовий агрегат не запуститься. Користувачеві необхідно тестувати всі компоненти системи запалювання.
01413Вихід з ладу або некоректна робота дозуючого насосного пристрою V54
01415На Volkswagen Туарег 005 та інших версіях на несправність циркуляційного насоса V55. Рекомендовано перевірити контакти живлення пристрою.
01423Несправність контролера поперечного прискорення G200
01426Несправність панелі керування на кермі. Найімовірніше, причина полягає у пошкодженні самого пристрою або його поганому контакті з бортовою мережею. Можливе окиснення контактних елементів на колодці.
01486Повідомлення про запуск функціональної діагностики системи
01521Вихід з ладу контролера тиску повітря, встановленого у шині. Номер датчика не вказується, тому користувачеві доведеться діагностувати всі регулятори.
01542Несправність контролера швидкості повороту. Користувачеві потрібно протестувати роботу пристрою G202.
01592Несправність контролера забруднення повітря, мається на увазі датчик G238
01596Несправність електричного моторчика заслінки повітря, а також рециркуляції повітря в салоні. Потрібна перевірка пристрою V154.
01598Неправильна напруга тягової акумуляторної батареї
01674На Volkswagen Пассат В6 та інших версіях цей код вказує на несправність перемикача ADR. Останній розташовується на підсилювальному пристрої гальмівного приводу. Щоб зняти цю помилку, треба перевірити контакти роз’єму, можливо вони просто забруднені.
01809Несправний електричний двигун виконавчої системи лівої заслінки температури повітря
02039Несправність у роботі потенціометра роздавальної коробки. Потрібна детальна діагностика пристрою G398.
02054Неправильна робота чи поломка модуля керування блокування міжколісного диференціала. Користувачеві потрібно зробити діагностику пристрою J647.
02214Вихід з ладу або некоректна робота сигналізатора аварійного тиску, встановленого у шинах
02236Несправності у роботі правої нерухомої фари системи адаптивного світла, необхідно перевіряти механізм М52. Можлива причина може полягати в несправності лампочки або пошкодження контакту.
02251Блок керування повідомляє про блокування опалювальної системи. Потрібно діагностувати роботу запобіжників та реле, також треба переконатися в наявності антифризу.
02432Мікропроцесорний модуль повідомляє про неправильне живлення лівого виконавчого електричного мотора ручного гальма
02433Помилка роботи системи живлення правого виконавчого електромотора ручного гальма. Потрібна детальна діагностика пристрою V283.
02443Несправність панелі керування. Ця проблема стосується категорії електронних несправностей, тому в першу чергу потрібно перевіряти всі роз’єми.
02546Проблеми у роботі упору кермового механізму
02557На VW В3 Mono, TDI 1,9 та інших версіях ця помилка вказує на несправність регулятора кута повороту керма. Блок управління зафіксував, що монтажне положення контролера не відповідає нормованим параметрам. Можливо, проблема полягає у заклиниванні пристрою.
02845Код помилки повідомляє про проблему в роботі вказівника функція на комбінації приладів
02861Несправність у роботі системи електронного блокування кермової колонки. Причина проблеми може полягати в поломці запобіжного пристрою або реле. Щоб стерти помилку, потрібна детальна діагностика проводки.
03091Несправність датчика вентилятора температури салону. Можливе окислення контактів або пошкодження пінів. Від контролера періодично не надходить сигнал.
03444Несправність вимикача запалювання, мається на увазі замок. Можливо, проблема полягає не в конструктивних механізмах пристрою, а в іммобілайзері. Блокатор не визначає сигнал від ключа, у результаті вказує на несправність замка.
03803Несправність контролера кута повороту керма електропідсилювача
03200Несправності в роботі вимикача електричного ручного гальма. Потрібна детальна перевірка пристрою Е538.
03263Несправність гальмівної системи. Причину слід шукати в датчику ручного гальма, а також гальмівних колодках.
03288Режим гальма стоянки включений. Користувачеві необхідно насамперед перевірити роботу датчика на «ручнику».
03375Несправний електричний двигун двигуна підсилювача рульового управління. Найімовірніше, причина полягає у механічній несправності. Потрібно перевірити цілісність корпусу, а також якість контактів, можливе пошкодження муфти. Якщо дефект серйозний, електродвигун підлягає заміні.
03430Пошкодження або замикання клеми 30 живильної лампочки в поворотних вогнях і стоп-сигналах
04260Комбінація може виводитися у вигляді коду 004260. Помилка повідомляє про несправність регулювальної заслінки на впуску.
05399На VW Digifant, AAF та інших моделях помилка може виявлятися у вигляді шестизначного коду 005399. Комбінація позначає несправність основного реле. У машинах 200г та інших років випуску двигун за такої проблеми може не запускатися.
06079Несправність мехатроніка роботизованої коробки. Насамперед слід провести перевірку гідравлічного насоса.
08194Цей код може відображатися як комбінація 008194. Проблема вказує на несправність фільтра твердих частинок.
08196Заслінки впускних валів не закриваються, необхідно перевірити елементи щодо заклинювання.
08213Несправність може виводитися у вигляді коду 008213. Проблема вказує на некоректну роботу контролера положення заслінок впускних каналів. Від пристрою виходить неправильний сигнал, що може бути пов’язане з електрикою.
08518Обрив електролінії, що живить форсунку А
08581Код може виявлятися у вигляді комбінації 008581. Проблема вказує на несправність у функціонуванні датчика температури охолоджувальної рідини G83. Причину слід шукати в самому контролері, а також у контакті з роз’ємом.
08825Блоком керування двигуном зафіксовано витік повітря в системі споживання. Потрібна діагностика цілісності всіх магістралей та патрубок, ослаблені хомути необхідно підтягнути.
09571Некоректний сигнал, що періодично надходить з регулятора положення датчика тиску наддуву. Помилка не стала.
10062Проблеми в роботі паливного насоса
10065Поломка або відсутність сигналу, що надходить із витратоміра G70
10382Несправність клапана контуру охолоджувальної рідини головки блоку циліндрів
11730Проблеми у формуванні паливоповітряної суміші
11836Дослівно код перекладається як “відключення циліндрів”. Потрібна діагностика всіх елементів двигуна. Можлива причина може полягати у несправності компонентів системи запалювання – свічок чи високовольтних дротів.
11901Несправність у роботі контролера тиску наддуву
12545Несправність електричного двигуна приводного клапана колекторного впускного пристрою V157. Причина неполадки може полягати в короткому замиканні або пошкодження проводки.
16352Невідома несправність мікропроцесорного модуля. Потрібна детальна діагностика блоку керування.
16384Загальна несправність у роботі двигуна. Причина проблеми може полягати у датчиках чи насосах, потрібно детально перевіряти авто.
16396У першому ряду зафіксовано зсув фаз газорозподілу на ранній бік. Блок керування зафіксував, що номінального значення параметрів не досягнуто.
16487Якщо на дисплеї панелі приладів з’явилася ця помилка, то причину потрібно шукати у витратомірі повітря G70. Від пристрою подається надто високий сигнал.
16497На Volkswagen T5 та інших моделях цей код вказує на підвищений рівень, що виходить від контролера температури повітря на впуску
16500Неправильний сигнал, що подається з контролера температури антифризу.Можливі несправності:вихід з ладу датчика температури, встановленого в бачку або на одній із магістралей охолоджувальної системи;пошкодження дроту, що живить датчик;попадання бруду чи пилу на роз’єм;несправність ізоляції кабелю.
16502Підвищений сигнал, що походить від контролера температури охолоджуючої рідини
16555Збіднена суміш у циліндрах двигуна
16556Перезбагачена паливоповітряна суміш у моторі
16672Код 16672 (4120) дослівно перекладається як “форсунка циліндра 10-N300: коротке замикання на масу”
16683Сигнал, що надходить із датчика тиску наддуву, не відповідає нормованим параметрам, закладеним у блок управління
16684Мікропроцесорний модуль зафіксував пропуски займання в одному з циліндрів двигуна, точний номер не вказується.
16685Блоком управління виявлено пропуски запалювання у першому циліндрі двигуна
16687Блоком управління зафіксовано один або множинні перепустки займання в третьому циліндрі
16688Пропуск запалювання у четвертому циліндрі двигуна
16705Неправильний імпульс, що надходить з контролера обертів двигуна G28
16706Відсутність сигналу, що подається з контролера обертів двигуна
16804Зниження ефективності роботи системи каталізацію у першому ряду
16825Блок управління двигуном зафіксував зниження пропускної спроможності у роботі системи вентиляції бензобака
16839На «американцях» Пасат AWM 1989г та інших років випуску цей код означає серйозний витік у системі вентиляції паливного бака
16885Невірний сигнал, що надходить із контролера швидкості їзди авто
16955Некоректний імпульс зафіксований на лінії вмикача стоп-сигналу.Можливі причини проблеми:вихід із ладу запобіжника чи реле оптики;пошкодження проводки на ділянці від педалі гальма до задніх ламп;окислення контактів у блоці запобіжників;пошкодження або зношування ізоляції на лінії живлення стопових вогнів;несправність джерел освітлення, встановлених у задніх фарах.
17069Обрив чи пошкодження проводки основного реле J271
17077Коротке замикання на масу в електроланцюзі управління вентилятора другим радіатором
17090Неправильний сигнал, який отримується від контролера включеної передачі F125. Потрібна перевірка датчика та його проведення.
17526Обрив електролінії системи нагрівання другого лямбда-зонда, встановленого у першому ряду
17536На Volkswagen Golf 5 та інших версіях цей код вказує на перезбіднення суміші в системі її формування. Помилка повідомляє про проблеми в роботі першого ряду циліндрів. Виникли проблеми з адаптацією суміші під навантаженням.
17549Неправильні дані обліку навантаження
17564Коротке замикання на позитивний вивід або обрив проводки датчика тиску у колекторі впуску. Користувачеві потрібно перевірити роботу пристрою G71.
17573На Volkswagen T5, двигунах CDI помилка 175 73 та інших моделях даний код вказує на перезбагачення суміші в першому ряду циліндрів. Блок управління зафіксував збої в адаптації паливоповітряної складової у першому діапазоні.
17656Неправильний діапазон регулювання випередження упорскування
17669Несправність пов’язана з роботою клапана насос-форсунки першого циліндра. Від пристрою надходить сигнал, що виходить за межі регулювання.
17675Неправильний сигнал, що виходить за межі допустимого діапазону з клапана насос форсунки третього циліндра
17699Знижений рівень сигналу, що походить від контролера температури холодоагенту на виході радіаторного пристрою G83
17756Обрив електроланцюжка на першому виведенні запалювання
17831На Volkswagen Джетта 6 та інших моделях дослівне позначення коду – «надто низька пропускна здатність у системі подачі вторинного повітря першого ряду». Причину проблеми слід шукати у розгерметизації системи та пошкодженні одного з патрубків.
17887Механічна несправність у роботі вакуумної системи підсилювача гальм
17925Збій в електроланцюзі основного реле. Необхідно перевіряти контакти елемента J271.
17947Неправильний сигнал, що отримується від контролера педалі зчеплення. Потрібна детальна діагностика пристрою F36.
17964Несправний датчик тиску наддуву. Сигнал, що надходить із пристрою, значно нижчий від допустимого параметра.
17967Помилка базової установки модуля керування заслінкою дросельного вузла
17970Верхня межа дозатора палива насоса N146
17978Відбулося блокування модуля, що управляє, мотором. За такої проблеми можливі складнощі із запуском силового агрегату. Блокування модуля могло статися внаслідок збоїв у функціонуванні іммобілайзера.
18001На VW AEE, Polo 12 та інших версіях цей код позначає відсутність сигналу в системі адаптації висоти. Якщо на екрані з’являється помилка, вона може бути пов’язана з роботою пневмопідвіски. Для видалення необхідно перевірити всі датчики та контролери.
18011Загальна проблема у роботі блоку управління
18017Ця помилка вказує на те, що в результаті удару спрацювала система відключення
18033Несправність у роботі шини даних. Блок управління коробкою передач подає некоректні повідомлення мікропроцесорний модуль, які останній неспроможна розшифрувати. Можлива причина може бути у відсутності зв’язку або пошкодження шини.
18034Код вказує на неполадки роботи шини даних приводу. Мікропроцесорний модуль не отримує повідомлення від блоку керування трансмісійним агрегатом. Потрібно перевіряти коробку передач і тестувати всі дроти, підключені до пристрою.
18044Мікропроцесорний модуль не отримує повідомлення від блоку керування системою безпеки. Причина проблеми може полягати у датчиках подушок.
18049Мікропроцесорний модуль не міг вважати дані про несправності з блоку управління кліматичною системою. Потрібне детальне тестування пристрою, включаючи перевірку його контактів та проводів.
18057Відсутність повідомлень від модуля управління системи ABS. Потрібна детальна діагностика шин даних. Можливо вимкнення контакту або пошкодження однієї з контактних доріжок на шлейфі.
18062Необхідні дані з пам’яті несправностей комбінації приладів
18068Коротке замикання на «масу» в електроланцюзі управління вентилятором першого радіатора охолодження двигуна
18072Збій в електропроводці, що живить клапани насос-форсунок. На пристрої не подається керуючий імпульс.
18080Коротке замикання на масу в електроланцюзі управління вентилятором, встановленому першому радіаторі. Можливе пошкодження проводки або її обрив.
18359Комбінація повідомляє про неполадки у роботі другого вентилятора в охолоджувальній системі. Проблема полягає у блокуванні пристрою або утрудненому ході.
18570Недостовірний сигнал, що надходить з контролера ½ положення педалі газу
18602Несправності в роботі блоку керування панелі приладів – при зчитуванні інформації про несправності з модуля виникли складності
18609Блок управління мотором зафіксував збіднену суміш у першому ряді циліндрів на оборотах вище холостого ходу
18613Загальна несправність у роботі охолоджувальної системи. Для пошуку точної причини необхідно перевіряти всі компоненти.
18617Підвищений рівень сигналу, що виходить з контролера температури антифризу. Йдеться про датчик, встановлений на виході радіатора охолодження двигуна G83.
37038Загальна помилка у роботі системи ECP
53273Код може виявлятися у вигляді несправності 053273. На авто 2014г та інших років випуску помилка вказує на відсутність зв’язку з модулем, що управляє, комбінацією приладів.
53285Цей код може виявлятися у вигляді помилки 053285. При його появі блок керування рекомендується зробити діагностику комбінацій несправностей у модулі J301, що управляє.
65535Загальний код несправності блоку керування. Мікропроцесорний модуль потребує діагностики, в першу чергу потрібно перевірити його роз’єм та дроти.
Код помилкиІнші несправності
P177DЯкщо код помилки VAG рахований за допомогою адаптера ЕЛМ 327, він може виводитися у вигляді комбінації P 17 7D. Блок управління (ЕБУ) вказує на несправність у роботі подвійної фрикційної муфти коробки передач.
P20EEКод Р 20 EE означає низьку ефективність у роботі системи каталізації, проблему слід шукати у першому банку
P30c000 (P30c0)Низька якість палива
U0103Відсутність зв’язку з модулем керування перемиканням передач. Можлива причина може полягати в поганому контакті чи від’єднанні колодки від блоку трансмісії.
U0121Втрата зв’язку мікропроцесорного модуля керування двигуном з блоком АБС. Потрібно перевіряти цілісність усіх шин та роз’ємів, тестувати якість підключення. Можлива проблема може полягати у несправності одного із блоків.
U0423Несправність модуля, що управляє, комбінації приладів, з пристрою подається неправильний сигнал
U1017На Пасат B7 та інших моделях даних код означає втрату послідовності зв’язку для пристроїв другого класу. Точне обладнання не вказується, тому доведеться перевіряти всі дроти, підключені до мікропроцесора.
U1025Втрата послідовності зв’язку пристроїв другого класу. Іншими словами, проблему потрібно шукати в електроніці та пошкодженні проводів.
U111100 (U1111)Дослівно код U1111 перекладається як «обмеження роботи через відсутність повідомлення».За такої несправності потрібно виконати діагностику:всіх роз’ємів та з’єднань, підключених до блоку управління;цілісність електроланцюга;модуль Gateway;основний блок системи комфорту;модуль керування рульовою колонкою.
U111300 (U1113)Помилка U111300 розшифровується як обмеження функціональності через отримане повідомлення
U101F00 (U101F)Несправність модуля керування гальмівною системою. Причин проблеми може бути безліч, починаючи від поганого контакту датчиків і до нестачі рідини в розширювальному бачку.
P130A00 (P130A)Довільне відключення циліндрів двигуна. Виробник не дає точної інформації щодо усунення цієї проблеми, тому користувачеві доведеться самостійно діагностувати силовий агрегат.
IN 02Нагадування про необхідність проведення техобслуговування для Пасат Б3 та інших моделей Volkswagen
L01Комбінація свідчить про несправність у роботі системи круїз контролю, її активація неможлива. Якщо авто все працює, слід перевірити функціональність мікропроцесорного модуля. Щоб усунути причину на двигунах 2Е та інших, потрібно продіагностувати роботу перемикача на кермі.
0522Загальна несправність у роботі модуля керування силовим агрегатом
4043Коротке замикання на позитивний висновок пневматичного керуючого клапана форсунок N212
4500Коротке замикання на позитивний висновок або обрив проводки, що живить датчик температури антифризу
008ЕКод 008 з’являється внаслідок несправності клапана регулювання демпфування колеса, встановленого спереду зліва на авто
012Цей код на авто 2003 р. та інших років випуску вказує на проблеми в роботі індикатора несправності. Лампочка увімкнена, необхідно тестувати сам діод, а також його проводку.
441Відсутність тиску у паливному баку. Причина проблеми може полягати у несправності адсорбера.
462На авто VW TD 2005 та інших років випуску цей код вказує на несправність у роботі модуля управління дросельною заслінкою
513Несправність системи кліматроніка. Для скидання помилки необхідно перевірити якість з’єднань всіх компонентів.
520Несправності в роботі витратоміра повітря. Користувачеві необхідно тестувати функціонування потенціометра G70.
525Несправність лямбда-зонда G39
537Збій у роботі системи кисневого регулювання
575Несправність у роботі турбіни, блок керування фіксує її недостатній наддув. На панелі приладів може світитися індикатор червоного кольору. Щоб визначити та виправити помилку, потрібно зробити діагностику турбованого агрегату.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!